Bawah header

Biar mata tak bertemu, Biar doa yang menyatu° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °

Snow Ball

District 21

                              

Olla...!!!!

Hai everyone!

Cuti sem ni best sangat sangaaaaaaaaaaaaaaaaatlah best weh. sebab apa?
sebab "dismut" ajak keluar pi ioi city mall @ Putrajaya.

wooowwww

Dah laama kot aku nak pergi tapi kesempitan waktu. Alhamdulillah kali ni aku dapat pergi.

*10 days ago*

Terciptanya sejarah yang aku ni cuba melawan perasaan takut pada gayat. hahaha padahal aku tak takut sangat pada tinggi. Dulu rumah tingkat 10 tak gayat mana pon, tgk parking kereta dari atas lah haha Tulah tu, bila dah main alat dia semua kat district ni haaa kauu, baru tahu langit tu tinggi ke rendah muahahahaha Nak merasa tempat extreme sangat en hahaha


7 Nov 2015 @ District21

Aku suka 21
                21
                21
                21    hahahahaha sebab myfav number hehe








#Forever21 katakoo

Sebab utama... eceh hahaha Dalam masa yang sama nak sambut "birthday boy" tak de lah boy mana, dah doploh dah oiiii hahaha xD


Ammaw fiwi


Dalam ni banyak sebenarnya permainan dia tapi time aku pergi ada yang tak buka sebab under construction cenggitulah... First aku main tubby ride. Alaa yang acah acah duduk dalam pelampung tapi atas darat haaa hahahaha Bila main tu makk aihhhh bila tempat dia cam berombak tu kau jerit tak ingat dunia hahaha jantung kau zup zuuuppp hahaha.

Lepas kitorg bertiga habis main tubby ride, main yang atas atas dulu lew baru power kahkahkah.
Excited weh nak main sky trail tu. Tapi bila dah pakai alat keselamatan, topi dia semua... kecut perut. Pucat lesi muka aku hahahaha Before that dgr briefing dulu lah kan. Yelahhh nak main tu kena ada 'ilmu' Kalau tak dooo, habislah kau tergantung kat atas tu sensorang hahaha kau sorang je kot kat atas tu. Siapa nak tolong??? hahahaha Kat atas tu banyak mcm slot slot dia ah. Dia ada byk slot, mcm kalau kau tak sanggup nak sambung, dia ada short cut. Memula time aku dengar briefing, kau punya over nak buat sampai habis. Bila dh siap pakai complete semua, kau terketar ketar lutut nak mula panjat 'spider web' heh. Ammar org first yg main lepastu lala pulak... Bila tengah tunggu turn aku, tetiba rasa nak buka semua tali topi ni nak turun bawah. Takuuutttttttt beb serious takut ! Otak dah fikir macam-macam.

*Turn Aku Pulak*
*cakap dalam hati* "Jangan pandang bawahhh, selawat bebanyak" HAHAHAHA

Tetiba aku rasa nak buat paling pendek hahaha first shortcut aku dah caio. hehe Shortcut terpendek tu tak silap aku ada 8 elements. If i not mistaken hehe... Dalam banyak-banyak yg aku suka kat sky trail ni hanyalahhhhhhhhhhhhhhhhh flying fox. Sikit tak gentar beb cewahhhh hahaha

Kau tahu tak, sependek pendek slot yg aku main, sepanjang-panjang tu lah ammar siap. Ammar sampai, aku tak siap lagi. Kau rasa? hahaha Dia buat semua elements kot. Aku and lala je buat yang pendek... haahaha Kalau banyak kali naik, aku nak jugak buat semua...


Atas tu SKY TRAIL
SKY TRAIL

Muka lepas main SKY TRAIL

Ambil masa yang lama ah gak nak main sky trail ni hahaha. Then, kitorg take a break bersama kit kat rehat jap. Dah selesai semua, kitorg sambung balik bermain. Lepastu ammar ajak main roller glider. Dari awal lagi aku terdongak dongak kepala tengok orang main roller glider siap menjerit kot. Nampak bestttttt. Sebelum main roller glider ni kena timbang berat taw. Kalau kau ringan macam kapas memang tak dapat lah kau merasa main ni hahaha Memula ammmar sorang je, lepastu dia ajak kitorg. Aku timbang ah, tetiba lepas lakkkkk wehhhhh terkejuuuuutt makkkkkk ni haaaa hahahaha Kalau uolls nak main kena 45kg ^ up hahaha Lala tak lepas... Untunglah kapas ahaks



Pengaruh dia kuat

Equipment for ROLLER GLIDER

Kat atas tu abang tu bagi briefing semua lah. macam biasa... Abang tu kata kena kawal. kalau 'belok' kanan, kau kena lawan arus lah 'belokkan' diri kau ke kiri. Aku pon okay okay hahaha Apa lagi ammarlah firstttt main. Diakan abang kami hahaha  Aku tengok ammar relax je mcm tak de benda yang berlaku. Time turn aku? tak ingat pape apa yg abang tadi pesan. Mana kanan Mana kiri pon tak tahu muahahaha Dyorg gelakkan aje aku -,-


LAUNCH PAD
Okay next! Sesiapa yang suka jadi katak tu boleh join ni hahaha launch pad!!!!
We spent more time kat sini. Selain kau boleh lompat si katak lompat. Kau boleh main basketball sambil lompat lompat.This strictly, kau kena pakai stoking yang dia bagi. Kena pakai. Kalau tak maybe kau akan sliperyyyyy muahaha Stoking tu direka khas utk kau sorang kahkahkah tapak stoking tu ada getah lah, so kau tak ah terjatuh tergolek.. hehe Haaa One more thing, kalau kau lompat satu petak tuuuuu, please please pleaseeeeeeelahhh jangan kasi kawan kau ke adik kau ke siapa ke masuk petak tu sekali. Gerennnntiiiii gua cakap sama lu, lu akan jatuh miahahaha Macam ammar buat kat kami hahaha Nasib dia tu kawan aku tau!

Sementara ammar main maze runner katakooooo, aku and lala memandu bersiar siar sebentar hahaha go pedal goooooooooooooooooo! Maze ramai orang yang tersekat kat tengah kottt hahaha baik main keereetaaa... Time ni lah aku ambik peluang acah acah bawak kereta walaupun kereta kena kayuhhh and pakai helmet jahahahaha 3 times round je beb huhu okay tak pe janji dapat main hoho

GO PEDAL

Geng Bas Sekolah


GBS



CAMP 5 @ OU



Okay banyak ah cerita dia kat sini. Selfie bergambar kemain kauuu. Mentang-mentang 21 en hahahaha Habis semua yang ada nombor 21 aku bergambar #heh hahaha Memang besttttttttttttttttttttttttt!!!! walaupun ada yang tak dapat main and yang tak sempat main. Tak dapat main rock climbing hmmmm tu je tak dapat main huaaaaa.. Tak pe lah next time kot inshaaAllah or nak dekat pi CAMP 5 je kat OU.... hehe


Mestilah nak tahu en harga nak masuk dia berapa en???

Weekdays = RM58
Weekends = RM75*
Locker = RM2*

*Harga time aku pergi lah


p/s : Hai Dismut21!!! Thanks a lot guys! uolls make my day muahhhh our memories keep in my heart <345678921 Gelak tawa, tergolek, terpijak tangan, terjerit, kena bebel tak pakai stoking kita bersama ahaks i lap uolls



♥ mutiara