Bawah header

Biar mata tak bertemu, Biar doa yang menyatu° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °

Snow Ball

#KauAkuKitaSunwayLagoon

                                             



Now nak cerita, for the first time keluar bersama #KauAkuKita!!! tak de sorang pon yg tak pergi. COMPLETE!!! wahahaha excited aku! Habis je final october 2016 haritu, memasing busy susun jadual nak pilih tarikh yang semua boleh pergi. Susah tau kalau nak semua org free dalam satu masa. Lagi lagi 7 orang! superbbbbb!


12 November 2016, Sabtu.


7 orang nak berkumpul satu tempat tu susah sikit lah kan, memasing rumah jauh. So, mana yg duduk dekat2 tu tumpang sekali lah kalau nak pergi tu. Dan aku tumpang lala pagi tu. Then, tetiba nak naik kereta dia, aku dapat surprised!!! omg advanced sangat wehhhhhh!!! ke dia keliru birthday aku bila, emmmm 21 Nov tau bukan 12 Nov muhahhahahaha

Thanks a lot!!!!
hadiah 20th


Nak dijadikan cerita, sampai dah awal dah pukul 10:15am macam tu. ye lahkannn, dyorg pon dtg dari arah yg lain. So, kita tunggu lah mereka hahahaha. Orang firsttttttt sampai dekat sunway lagoon ni tak lain tak bukan org puchong lah yg sampai dulu kannnn. Aku dalam kereta baru nak gerak, tyra dah ws dekat group yg dia dh sampai hahahahha.

Aku, lala, dan qyla sampai je dekat sunway ni, dah nampak zaty and beja dah sampai tunggu kitorg. Dah macam pelancong dah aku tengok dyorg ni hahahaha xD ye lah, zaty kan baru balik dari korea sooo org oversea sampai Malaysia huhuhu


Masa berjalan. Masa berjalan..... Tyra dah sampai tapi dia tunggu dekat pintu utama Sunway Lagoon yg dekat depan. memang!! haahahah call punya call sampai dia marah sbb tak jumpa jumpa kitorg hahahahaha suruh dia cari kitorg sampai jumpa . Sorang lawan 5 orang , mestilah yg ramai menang, so dia kena cari kitorg. Kitorg tunggu pintu utama yg dekat hotel tu hahahaha. 


Then, bila dah jumpa tyra! Cuha pulakkkkkkk hahahahaha Dia dari Sg Buloh naik ktm bus hmmm shiann cuhaaa. Kitorg tunggu dia! Tapi cuha tunggu kitorg dekat pintu utama depan. Tak pe takpe. Kitorg masuk dulu nnty boleh pass je tiket from dalam nnty hehehe.



#MisiMencariCuha dari pintu utama belakang ke depan hahahaha



tag ; tiket dah ready utk 7 org 

let's gooooooooooooooooooo!!!! 


                                                        #KauAkuKitaSunwayLagoon




Bila dah jumpa cuha dekat pintu utama then kitorg berkumpul. First sekali, ofkos lah salam peluk ciummm rasa dah laamaaaa tak jumpa kan hehe Lepastu kitorg beratur masuk rumah hantu. Yang betul betul berani sorang je lah, cuhaaaaa !!! hahahaha cuha dah mcm mak kitorg bawa masuk kitorg . hahahahaha Dia berani gila kot depan depan, yg blkg duk tarik tarik tgn lah, beg lah. hahahahaha aku mmg tak ah buka mata bila dekat dlm tu. tunduk je ah sepanjang tu nyorok sebelah beg lala. Yang overnya dia join sekali jerit padahal hantu lalu je hahahahaha! aku buka mata bila dh sampai check point dia je yg lainnnnn tutup mata dan jeriiittttttttttttttttttttttttttt! tapi yg sedihnya bila baru je masuk scream park ni, lantai dia menurun and licin... tetiba qyla tergelincir. selamat sempat sambut tgn qyla. kesian diaaa :'(


Scream Park
 Bila dah keluar rumah hantu tu, ada lah yg pening hahahahaha terkejut nampak zombie bawa gergaji pon ada hahahaha berangin je keluar sampaikan ada budak sekolah tu gelakkan hahaha jahat betuiii


Sempatlah selfie memandangkan yg lain pergi salin  baju haha


Bila tengah selfie tu, tetiba ada dua org zombie ni keluar... Then nak lah bergmbr dgn dia. Memula pergi dekat zombie perempuan tu tetiba dia kejar akuuuu memang aku lari lah jawab nyaaa hahahaha siap pegang kapak lagi tu hahahhahahaha!!! Then, pergi dekat zombie clown ni nak selfie gak. dia baik lah jugak hahahahaha adoiii. Pandang pandang pulakkk aku time tu eceehhhhh *perasan* 😍


p/s: bila upload gmbr dekat ig, ada kwn tegur, kenal ke zombie ni siapaaaa.... then aku musykil, adakah zombie following aku?? ;'< rupa rupanya kawan my sisterrr hahahahaha selamat!!! then, terus cari ig dia!! hahahahaha jumpa!!!!!



mungkin dia pandang pandang tu ternampak aku muka mcm my sister kannnn? hahahaha maybe lol

Hye Roro!! xD
Ada brannnnnnn lawan mataaa???


Dalang outing kali ni. Thankssss again!


 Benda alah ni, zaty dgn cuha jee beraniii naik hahahahahaha dia punya pusing tu lambat and seramm je bunyiii hahahahaha. aku, qyla dan lala masukkk zoo. Tengok rakan baikk hahahaarimauuu putih huhuhu beruangggggg


Next, Dyorg nak naik Tomahawk ni. Aku takut juga memula tapi nak gak ah cuba walaupun kecut perut en. Ni okay lagi kot laju sikit dari tadi. Laju , cepat tak terasa hahahahaha. Lagipon dia ada pagar besi. So rasa selamat sikit hahahahahhaha heh

Bila dah naik tu, mmg diam membisu ahhh mata tutup. Bila mata terbuka dia tetiba berair. Lepastu zaty tegur dekat atas tu time tgh pusing diam je keee. Bilaaaa diaaaa dahh rotate 360 darjah, terasa macam keluar dari tempat duduk tu memang aku jerit lahh jawab diaaaaa YA ALLAHHHH!!! HAHAHAHA tak terasa kau pusing dekat atas ke dah dekat bwh time tu hahahaha


siapalah dia ni hmmmmm
Antara 7 org, akulah paling selekeh dgn selendangnya ahahahaha nak lipat takut kedut lol (dah mcm makcik makcik) -zaty [ acah acah neelofa]


Done shooting #KauAkuKitaSunwayLagoon


Memula ada yg nak main kering dulu, ada yg nak main air dulu tp takut berpecah en. So ikutlah sesama hahahaha After this, Kita main airrr!!!!!! sewa pelampunggggg wohoooooo!

Bila pelampung tu ada double, sudah semestinya salah sorang tu tak der partnerrrr... cer teka siapa yg tak de partner??? hahahaha akuuuuuu singleee kkk hahahaha


Dah lah sorang sorang atas pelampung double , ada ke patut tyra dtg serang terbalikkan pelampung aku hmmm lemas sekejappp sbb nk cari spec dlm air huaaaaaaa . Air masuk hidunggggg... Bila dah main air ni, kau akan rasa masuk dalam zaman kanak kanak hahahahaha main gelongsor lahhh tunggu air tadah jatuh lah hahahahahaahhaha sampai kau pon nak terbaring ke belakang sebab momentum air tadahan tu byk muahaha main tembak tembak lahhh, main air bwh cendawannn ohh myyy seronoknyaa zaman kanak kanak .... i missed T.T



Pergi pulak dekat beachhhh, berangan tepi pantai gituuuuu hahaha

Nampak pulakkkk bungy jump lahhhhh, flying fox, atv, go karttttt! semua kau rasa nak main. tp bila tgk jam dah ptg hmmmm tapi aku utamakn atv!!!! punya susahlah cari nak tunggu naik atv dekat mana rupa rupanya depan mataa cehhhhhh!!! masa tu masaa!!!! skrg kitorg pentingkan masaaaa nak main semua hahahahaha tunggu punya tunggu, satu trip ambil masa 15 minit mcm tu, then, bila aku kira turn aku, pukul 5:30 baru sampai turn kau hahahahaha choi selepas 30 minit tunggu, aku dh give up!!!!! nak main yg lain jugak!!! then, aku, lala, qyla g dekat go kart tetiba tutup dahhhhhhhh sbb org tu kata cuaca dah nk hujan hmm cedih kita..

go goooo karttttt!

Dengan hati yg hampa, ku pulang dengan perasaan yg keciwa hahahahaha hancur harapan kuuu huhuhu otw balik dekat dyorg, hujan lebatt woiiiiiiii Tyra and beja pergi nickelodeon sunway lagoon!! ahhhh jealousnyaaaa!! hahahaha


Dah lah hujan lebat, lapor pulak kannnn.... zaty, cuha dah tunggu kitorg dah sbb nak pulangkan pelampung ennnn Then, kitorg mkn dekat marrybrown sementara kepulangan tyra and beja selepas jumpa spongebob hahahaha


Kitorg chillax dulu tunggu hujan redaaaaaa. Jam pon dah nak pukul 6 nak siap balikkkk. Sunway dah nk tutup oiii!!! Tapi tapiii!! selagi aku tak dapat masuk dlm cawan aku akan pokpek pokpek nak masuk caawann juga hahahahaha dyorg pon ikutkan aje main cawan hahahahaha sbb tu syg sangat dekat korang hahahahahaha pusing pusing naik poning kepala dennnn ni haaaa nak kasi laju hahahaha Ye ah, last main cawan ni zaman bila pulak time tu umur berapa tahun tah...nak pusing kasi cawan ni laju pon tak larat ennn...



okay habis habisss!!! semua permainan dah tutup!!! hujannnnnn!!! ramai org yg dh balik!!!


Cawan cawannnnn!!!! 

 Kau Aku Kita bersiap siap pulangggggg!!!!!!



#KauAkuKita



sedihh sedihhhhh saat paling sedihhhhh!!!! nak salam balik ponnn T.T Tak tahulah bila lagi dpt keluar lagi mcm ni hmmm Dah degree nnty mesti busy punyaa!! koranggggg!! aku akan rindu korangggg!!! 


                                                💋☺️



Walaupun tak dapat main semua, tapi tapiiiiii kita dapat main sesama okay!!! memori ni akan sentiasa terpahat dalam hati aku!! love u korang!!! muahhhxxzs seee uu when i see uuuuu huhu 😢😢😢😘💓



Love,
xoxo



No comments:

Post a Comment